Cronica NaturaluLui

„Cheamă-Mă, şi-ţi voi răspunde; şi îţi voi vesti lucruri mari, lucruri ascunse pe care nu le cunoşti.” „Lucruri pe care ochiul nu le-a văzut, urechea nu le-a auzit, şi la inima omului nu s-au suit, aşa sunt lucrurile pe care le-a pregătit Dumnezeu pentru cei ce-L iubesc.” Nouă însă Dumnezeu ni le-a descoperit prin Duhul Său. Căci Duhul cercetează totul, chiar şi lucrurile adânci ale lui Dumnezeu.

Nu sunt atat de saraca

Un comentariu

” Nu sunt atat de saraca, incat sa nu am o vorba buna pentru un om care are nevoie de sustinere morala.
Nu sunt atat de saraca, incat sa nu am lacrimi pentru a plange alaturi de un prieten.
Nu sunt atat de saraca, incat sa nu am zambete pentru cei care le-au uitat.
Nu sunt atat de saraca, incat sa uit sa rad in hohote, chiar și atunci cand am necazuri.
Nu sunt atat de saraca, incat sa nu dau din forta mea, celor aflati la pamant.
Nu sunt atat de saraca, incat sa nu am ganduri frumoase pentru oamenii din viata mea.
Nu sunt atat de saraca, incat sa nu mai cred in oameni, din cauza ca cineva m-a mintit.
Nu sunt atat de saraca, incat sa nu impart și cu ceilalti, din ceea ce am.
Nu sunt atat de saraca, incat sa uit sa le fac oamenilor cate o bucurie.
Nu sunt atat de saraca, incat sa nu am o mangaiere pentru un animalut.
Nu sunt atat de saraca, incat sa tin bratele incrucișate in loc sa ofer o imbratișare.
Nu sunt atat de saraca, incat sa nu mai iubesc, pentru ca oricata iubire aș darui, am din ce in ce mai multa.
Nu sunt atat de saraca, incat sa stau numai cu mainile intinse pentru a primi.
Nu sunt atat de saraca, incat sa imi vand sufletul pentru lucruri și bani.
Nu sunt atat de saraca, incat sa imi uit amintirile.
Nu sunt atat de saraca, incat sa imi pierd valorile.
Nu sunt atat de saraca, incat sa raman fara vise, din cauza deziluziilor.
Nu sunt atat de saraca, incat sa raportez totul la „eu”.
Si cu regret constat ca sunt prea multi saraci in jur”
……………………………………………

 
Author: cristytepes

Ceea ce este trist este ca majoritatea oamenilor nu traiesc. Una e sa existi,alta e sa traiesti.. Exista o lupta in interiorul nostru,o lupta pentru pace,pentru fericire. Iubeste si fa ceea ce vrei

One thought on “Nu sunt atat de saraca

  1. Pingback: Lansare de carte Irina Binder – Fluturi | cristYtepes – Cristian The Impaler

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 2,807 other followers